Sunday, March 27, 2016

Vogue 7385

Just before the craziness of theater sewing started this year I was working on Vogue 7385(OOP)   . This is a pattern I've had in my stash for a while, I bought it when I started to get into garment sewing more seriously. I loved the lines because it had I thought a 1960's vibe.

Antes de que empezara la locura que es el coser parte del vestuario para las obras de teatro del bachillerato de mis hijos, estaba trabajando en Vogue 7385(OOP) . Este patrón lo que tengo hace mucho tiempo, lo compré cuando empecé a coser ropa con más seriedad. Siempre me ha gustado porque me recuerda un poco a la moda de los 60.


Both fabrics came from my stash, for the top a knit, I believe it is a wool blend, and for the skirt a wool woven which I believe my mom gifted me.


Ya tenía las dos telas, para el pullover usé una tela de punto que tiene lana, y para la salla escogí una tela de cuadritos de lana que creo me regaló mi mamá.


Back zipper on top

I was able to finish the top, I made version A  and I plan to now finish the skirt, view E.

Pude terminar una pieza, versión A. Ahora continuaré con la salla, versión E


2 comments:

  1. Me encanta!, te va a quedar un conjunto muy favorecedor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Espero estrenarlo cuando vuelva el frío.

      Delete

I love hearing from you!